وینامریت

یک سایت درباره برترین پاورپوینت دروس و جزوات انشگاهی عالی برای شما

وینامریت

یک سایت درباره برترین پاورپوینت دروس و جزوات انشگاهی عالی برای شما

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مقالات این گلچین طی هفت نشست هم اندیشی ANTEC و RETEC بین سالهای 1995 و 1998 ارائه شد و شرح بسیاری از پیشرفتهای حوزه رنگ آمیزی پلاستیک در آن بازه زمانی است. موضوع وحدت بخش مقالات "" ایجاد ارزش بیشتر است. "" تعامل روند طراحی بسته همچنان خواستار پیشرفت در رنگ آمیزی است و ارزش توانایی بهره برداری از ظاهر محصول به وضوح مشهود است. راه دیگر برای ایجاد ارزش ، پاسخگویی از طریق "" سرعت به بازار است. "" تولیدکنندگان و تأمین کنندگان باید به تقاضای مصرف کنندگان خود پاسخ دهند ، با این حال نمی توان سازندگان را در تمایل خود برای پذیرش رنگ برای اولین بار نادیده گرفت. همه این موضوعات و بسیاری دیگر در این مروری معتبر از فناوری رنگ آمیزی مورد بحث قرار گرفته اند.

کولونوسکوپی مجازی رویکرد غربالگری و تشخیص سرطان روده بزرگ و پولیپ را به طرز چشمگیری تغییر داده است. بازسازی سه بعدی اعضای بدن به شما امکان می دهد تا عملاً مورد کاوش قرار گیرد و در نتیجه آسیب کولونوسکوپی آندوسکوپیک به بیمار نمی رسد. اکنون جایگاه مهمی در کنار کولونوسکوپی آندوسکوپی دارد و در موارد فزاینده ای می تواند جایگزین قابل اعتمادی را فراهم کند. این کتاب گام به گام خواننده را از طریق یادگیری و تمرین این روش ، تا تعیین تشخیص راهنمایی می کند . این مقاله با یک فصل اختصاص داده شده به مسئله سرطان روده بزرگ و تشخیص آن ، با یک یادآوری اپیدمیولوژیک آغاز می شود . او سپس در موردکولونوسکوپی مجازی ، کاربردها و نشانه های آن ، نشانه شناسی دانستن و تفسیر معاینات . سرانجام ، یک فصل آخر موارد بالینی را برای درک بهتر عمل ارائه می دهد . این کتاب برای کارآموزان رادیولوژی و رادیولوژیست هایی است که مایل به آموزش کولونوسکوپی مجازی هستند. متخصصان گوارش ، جراحان و پزشکان عمومی کلیدهای درک بهتر مزایای این روش را پیدا خواهند کرد.

راهنمای عملی کولونوسکوپی مجازی - کاربردهای آن - علائم آن - نشانه شناسی - تفسیر معاینات - موارد بالینی - سرطان روده بزرگ و غربالگری آن

  • یادان بیرانی
  • ۰
  • ۰

نئوپلازی روده بزرگ و میکروبیوم: دیسپلازی ، پروبیوتیک و فوزوباکتریا دانش بنیادی در مورد میکروبیوم روده و شواهدی در مورد ارتباط با نئوپلازی روده بزرگ فراهم می کند. این نقش میکروبیوتا در ایجاد پولیپ آدنوماتوز و سرطان روده بزرگ و همچنین اثر تعدیل کننده رژیم غذایی و پروبیوتیک ها را پوشش می دهد. در فصل ها تاریخچه میکروبیولوژی در روده بزرگ ، اپیدمیولوژی پولیپ روده بزرگ و سرطان ، دیس بیوسیس ، نقش ایمونولوژی و باکتری ها و رژیم غذایی توضیح داده شده است. این کتاب ترکیبی از جنبه های پزشکی و علمی برای نشان دادن جنبه های مکانیکی بین میکروبیوتا و میزبان است ، به وضوح ارتباط بین میکروبیوتا ، ضایعات روده بزرگ و پیوندهای احتمالی علی را ارائه می دهد.

این کتاب برای همه افرادی که با میکروبیوتای انسانی کار می کنند از جمله دانشمندان بنیادی ، فیزیولوژیست های روده ، متخصصان میکروبیوتای روده ، متخصصان گوارش ، متخصصان آنکولوژی و جراح ضروری است.

ویژگی های کلیدی

  • زمینه ای اساسی در مورد تاریخچه کامل میکروبیولوژی در روده بزرگ فراهم می کند
  • پوشش کاملی از ارتباط بین fusobacterium nucleatum ، رژیم غذایی و باکتریها بر سلامت روده بزرگ را ارائه می دهد
  • ارتباط بین ایمونولوژی و باکتری موجود در روده بزرگ را نشان می دهد
  • یادان بیرانی
  • ۰
  • ۰

این جلد شیمی رنگهای طبیعی و مصنوعی تولید شده برای بازارهای غیر نساجی را بررسی می کند ، جایی که اکنون تحقیقات اساسی جدیدی در مورد شیمی رنگ در حال انجام است.

اولین گروه از فصل ها طراحی ، سنتز ، خصوصیات و فناوری کاربرد مربوط به رنگ های چاپ دیجیتال و عکاسی را شامل می شود. خواننده از وسعت و عمق اطلاعات ارائه شده در هر مورد خوشحال خواهد شد. از اهمیت ویژه ای برخوردار است بحث در مورد استراتژی های طراحی رنگ ها در این دسته ها ، با تأکید بر افزایش خواص فنی. با توجه به برخی از پیشرفت های جدید ، فصل جوهر افشان شامل نتایج حاصل از مطالعات مربوط به رنگ برای منسوجات است.

سه فصل مشتمل بر بخش II این جلد ، موضوع گسترده ای از رنگ ها را برای مواد غذایی ، داروها و مواد آرایشی و بهداشتی پوشش می دهد و سپس نگاهی عمیق به رنگ ها برای کاربردهای زیست پزشکی و تشخیص مولکولی ارائه می دهد. فصل در مورد رنگها برای شناسایی مولکولی ، تأکید بر کاربردهای علوم بیولوژیکی ، از جمله مواد حسی و گیرنده های مصنوعی است. در حالی که دو مبحث قبلی در جای دیگری از گذشته مورد بحث قرار گرفته است ، ابعاد فصلهای حاضر مساوی نیست.

بخش III یک بررسی عمیق از طراحی رنگهای لیزری و مواد کاربردی مبتنی بر رنگ را ارائه می دهد. در اولین فصل از دو فصل ، اصول اصلی کار با لیزر خلاصه می شود. به دنبال آن بحث در مورد خواص طیف سنجی ، مانند فعال سازی و غیرفعال سازی نور جذب شده توسط رنگ های لیزر انجام می شود. رویکردهای توسعه رنگهای جدید لیزر ارائه شده است. فصل دوم مربوط به سنتز رنگهای چند منظوره بر پایه دی سیانوپیرازین است. طیف مرئی و فلورسانس این رنگها در محلول و حالت جامد با ساختارهای مولکولی سه بعدی آنها ارتباط دارد. رفتار انباشت مولکولی و خواص حالت جامد این مواد رنگی "چند منظوره" ارائه شده است.

گروه آخر از فصل ها مربوط به رنگ های طبیعی و رنگ های موجود برای لایه های طبیعی است. در سال های اخیر ، این تصور در بین مصرف کنندگان خاص که "طبیعی" بهتر یا ایمن تر است ، علاقه زیادی به استفاده از رنگ های طبیعی به جای مواد مصنوعی ایجاد کرده است. این امر منجر به چند مقاله بحث کوتاه شده است که در آنها از مزایای محیطی استفاده از رنگهای طبیعی س questionال شده است. فصل اولیه در این گروه ، هم نگاهی تاریخی به رنگهای طبیعی و هم تلفیقی جامع از ساختارهای رنگ طبیعی و منابع آنها را ارائه می دهد. اگرچه رنگهای طبیعی به عنوان ماده رنگی برای منسوجات مورد توجه هستند ، اما از مواد انتخاب شده در مواد غذایی و آرایشی استفاده می شود.

فصل ده به روزرسانی می کند در مورد بررسی های قبلی نویسنده در مورد ساختار ساختار-رنگ در روابط پیش سازهایی که در رنگ آمیزی مو استفاده می کنند. قوانین شیمیایی توصیف کننده ساختارهای رنگ مو ، همراه با خلاصه ای از پیش سازهای موجود و خصوصیات محیطی آنها ارائه شده است. به همین ترتیب ، فصل در مورد رنگ های چرمی علاوه بر ارائه دیدگاه های جالب در مورد منشا و کاربرد چرم ، رنگ آمیزی چرم و مسائل کلیدی زیست محیطی ، قانون اساسی و نامگذاری را نیز شامل می شود.

این جلد با نگاهی دیگر به رنگها در طبیعت به پایان می رسد. در این حالت ، به جای مرور مجدد رنگ ها در زندگی گیاهان ، یک فصل جالب مربوط به رنگ در غیاب رنگ دهنده ها استارائه شده است. فصل دوازدهم مفاهیم اساسی علم رنگ را پوشش می دهد و نشان می دهد که چگونه مجموعه های 3-D منجر به انبوهی از رنگ ها در طبیعت اداره می شوند. امید ما این است که این فصل غیرمعمول "شیمی رنگ" ایده هایی را که منجر به طراحی رنگهای مفید می شوند ، فراخوانی کند.

فصل های ارائه شده در این جلد نشان می دهد که شیمی رنگ هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه به افراد با ذهن پرسشگر دارد که در جستجوی مسیر شغلی هستند. این کار خلاقیت شیمی دانان رنگی امروز و طیف گسترده ای از مناطق جالب توجه غیر غیر نساجی را که می توان از آنها حرفه ای ایجاد کرد ، برجسته می کند.

  • یادان بیرانی
  • ۰
  • ۰

روند رنگ و انتخاب برای طراحی محصول: هر رنگی یک داستان را به فروش می رساند ، در مورد سطح تولید محل تولید رنگ ها صحبت می کند و به تولیدکنندگان کمک می کند تا بفهمند که رنگ آنها در کجا به فروش می رسد و این محصولات برای چه مدت قابل استفاده هستند. این موارد از جمله پایداری ، اندازه گیری رنگ و روشهای جدید اختلاط را پوشش می دهد ، که در تولید رنگهای جدید بسیار مهم است.

این کتاب به طراحان محصول کمک می کند تا با کمک به آنها در درک بیشتر نحوه انتخاب رنگ برای بازارهای خاص و عملکرد برخی از رنگ ها در طرح ها ، از جمله نحوه ارزیابی رنگ در شرایط مختلف نور و در مواد مختلف ، یا روشن ، به مخاطبان هدف خود برسند. .

دانستن اینکه رنگ ها در هر ماده چگونه عمل می کنند و چگونه در قفسه فروشگاه یا کف اتاق نشان داده می شوند ، امری حیاتی است. این کتاب بینش مهمی از روندهای آینده ، از جمله روش های جدید طراحی برای ایجاد نمونه های اولیه رنگ و الزامات نظارتی ، ارائه می دهد. طراح رنگ باید دنیای فرمول دهنده رنگ را بهتر بشناسد ، و بالعکس فرمول کننده نیز باید نیازهای طراح را درک کند ، بنابراین این کتاب برای هر دو نوشته شده است
  • ارزیابی تخصصی از روند آینده رنگ را ارائه می دهد ، به تولید کنندگان رنگ کمک می کند تا درک کنند که مشتریان و صاحبان نام تجاری خود چگونه رنگ ها را انتخاب می کنند
  • موارد مهم پایداری ، اندازه گیری رنگ و روش های جدید ترکیب را پوشش می دهد ، به مهندسان کمک می کند تا عملکرد رنگ را در طرح ها ، مواد و شرایط نوری مختلف ارزیابی کنند
  • با بحث در مورد مقررات و روندهای مهم در رنگ های "سبز" و طراحی محصول ، به خوانندگان کمک می کند تا از رقابت جلوتر باشند
  • یادان بیرانی
  • ۰
  • ۰

برای سینمای دیجیتال پیامدهای مربوط به فرایندهای تولید فیلم پس از تولید و تغییرات مورد نیاز در تجهیزات و نرم افزارهای پشتیبانی را بررسی می کند. در حالی که مفهوم جدیدی برای جامعه فیلم های سینمایی است ، انتخاب فضای گسترده XYZ برای توزیع سینمای دیجیتال با گستره وسیع و ارجاع شده ، براساس دهه ها علم رنگ و تجربه در صنایع دیگر است. دلیل انتخاب XYZ و سایر پارامترهای رمزگذاری رنگ توضیح داده شده است و این کتاب همچنین یک مطالعه موردی کامل از توسعه پروژکتورهای DLP Cinema® توسط Texas Instruments را ارائه می دهد. سرانجام ، این کتاب به بررسی چگونگی توسعه مفهوم رمزگذاری رنگی XYZ برای پشتیبانی از فن آوری های پیشرفته نمایش در آینده می پردازد.

این کتاب شامل موارد زیر است:

* تصاویر 4 رنگ درخشان که توضیحات علوم رنگ را تحسین می کنند

* قبلاً هرگز اطلاعات مربوط به صنعت را از نویسنده گلن کنل ، رهبر جهانی در فناوری رنگ سینمای دیجیتال منتشر نکرده اید

* شرح مسائل اصلی و پیشینه تصمیماتی که در فرآیند استاندارد سازی گرفته شده است

توسط Glenn Kennel ، Glenn Kennel VP / GM خدمات فیلم بلند در Laser Pacific Media Corporation است ، پیشروترین ارائه دهنده طیف گسترده ای از خدمات پس از تولید برای تلویزیون و فیلم های سینمایی. اخیراً ، او در نقشی که شامل فناوری و توسعه تجارت بود ، برای گروه سازندگان Texas Texas Instruments کار کرد. پیش از این ، وی در یک حرفه بیست ساله با کداک ، توسعه اسکنرهای فیلم دیجیتال Cineon و ضبط کننده های لیزر و نمونه اولیه نمونه تلویزیونی HDTV را که تبدیل به Spirit Datacine شد ، بر عهده داشت. وی به عنوان مشاور به DCI در تهیه مشخصات فنی سینمای دیجیتال کمک کرد. کنل همچنین رئیس گروه های موقت SMPTE DC28 Color و کارگروه توزیع DC28.20 است. او یک عضو SMPTE است و جایزه ژورنال SMPTE را نیز دریافت کرده است. وی همچنین عضو آکادمی علوم و هنرهای سینمایی است

  • یادان بیرانی