وینامریت

یک سایت درباره برترین پاورپوینت دروس و جزوات انشگاهی عالی برای شما

وینامریت

یک سایت درباره برترین پاورپوینت دروس و جزوات انشگاهی عالی برای شما

  • ۰
  • ۰



شرح

آنتروپومتری ، اندازه و طراحی پوشاک ، ویرایش دوم ، تکنیک های موجود در آنتروپومتری ، اندازه گیری تغییرات سیستم و کاربردهای آنها در طراحی لباس را بررسی می کند. در این کتاب به نیاز به توصیف بهتر اندازه جمعیت ، وزن و شکل مصرف کنندگان پرداخته شده است. این نسخه جدید جدیدترین پیشرفت ها را ارائه می دهد ، و شامل پوشش گسترده ای از اندازه و مناسب برای گروه ها و برنامه های خاص است. بخش ها شامل توسعه سیستم های اندازه ، طبقه بندی و انواع بدن ، استفاده از داده های آنتروپومتریک ، دستگاه ها و تکنیک های اندازه گیری بدن ، از جمله اسکنرهای سه بعدی برای بدن و قطعات خاص بدن ، فناوری اسکن 4D و تجزیه و تحلیل حرکت است.


بخش های اضافی تست و ارزیابی سیستم های اندازه و تناسب اندازه و تن سنج را برای کارکردهای خاص پوشش می دهد ، بنابراین نشان دهنده نیاز روز افزون پوشاک به نیازهای خاص مانند لباس شنا ، لباس محافظ ، تحرک ، پوشاک صمیمی ، کفش و کفش فشرده سازی است.


این کتاب یک منبع مرجع اساسی برای طراحان پوشاک ، تولید کنندگان ، خرده فروشان و بازرگانان خواهد بود. اطلاعات و داده های دقیق آن همچنین مورد علاقه محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زمینه فناوری پوشاک ، طراحی محصول ، مد و پارچه خواهد بود.



ویژگی های اصلی

روش ها و تکنیک های موجود در آنتروپومتری ، اندازه گیری سیستم توسعه و کاربردها در طراحی لباس را مرور می کند

کاربران را قادر به درک و استفاده از داده های دقیق انسان شناسی می کند

اندازه و مناسب برای مصارف خاص ، از جمله لباس های محافظ ، لباس های فشرده سازی ، لباس صمیمی و کفش

جزئیات

  • ۹۹/۰۶/۰۷
  • یادان بیرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی